|
||||
Navigace: Hračky pro všechny / Nakupování / Reklamace | ||||
ReklamaceKupujícímu je doporučeno před potvrzením převzetí zboží od vybraného přepravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození způsobeného při přepravě. Pokud ano, doporučujeme dále zásilku zkontrolovat, jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. O případném poškození zboží během přepravy doporučujeme kupujícímu neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Pro úspěšné vyřízení reklamace platí následující podmínky: Je-li nutné zboží reklamovat, prosíme, zjištěné vady oznamte co nejdříve prodávajícímu e-mailem na adresu reklamace@olymptoy.cz, případně telefonicky nebo písemně na adresu uvedenou níže společně se základními údaji:
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním. Zboží, které reklamujete, je nutné vrátit včetně dokladu o jeho zakoupení. V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se nezapočítává cena poštovného a balného. Vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce. Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí všeobecně 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak. Reklamační řád
|
||||
|
||||
Provozováno na systému MajorShop |